החג של ארבעת המינים

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

יש לי יום יום חג

כמעט לכל חג ביהדות יש אמצעי זיהוי, מאכלים או חפצים שמתחילים לצוץ זמן מסוים לפני החג ומהר מאוד תופסים את כל החוגגים.

כמובן שהחג המפורסם ביותר הוא פורים ויחד אתו מופיעות התחפושות בכל חנות או דוכן באזורים יהודיים בארץ ישראל ובעולם, כשמתקרבים לחג אפר להתחיל להריח ולראות במאפיות ובחנויות השונות אוזני אמן וכבר כמה ימים לפני החג מרגישים שהוא כבר ממש כאן.

בחנוכה כמובן ישנם הסביבונים, כבר מספר ימים לפני החג מתחילות החגיגות בגנים ובבתי הספר ואי אפשר שלא להרגיש שהחג כבר ממש על מפתן הדלת, החנוכיות, הלביבות וכמובן הסופגניות מופיעים בקצב בזה אחר זה עוד טרם התחלת החג.

בפסח דווקא ההימנעות מתחילה להופיע טרם הסממנים של החג, לא ללכלך את הבית, לא לאכול חמץ במקומות הנקיים ורק מספר שעות לפני החג מגיעות המצות וכל האוכל המיוחד לימי הפסח.

בראש השנה אלו השופר, התפוח בדבש והרימון.

אך החג שאפשר לחוש בו הכי הרבה הוא סוכות, כבר במוצאי יום כיפור ניתן לראות את שלדי הסוכות מתחילים למלא את הרחובות וכמובן מתחילים לצוץ דוכני ארבעת המינים בכל מקום.

ארבעת המינים

מהיום הראשון של חג הסוכות אנו מצווים ליטול ארבעת המינים, ארבעת המינים מכונים בתורה "פרי עץ הדר, כפֹת תמרים, וענף עץ עָבֹת, וערבי נחל", זאת אומרת אתרוג, לולב, הדס וערבה.

מצווה זו הפכה לאחד השווקים הפורחים והמשגשגים ביותר המתקיימים מדי שנה ברחובות הערים ובריכוזים הדתיים בכל מקום.

אנשים רבים החלו את דרכם העסקית כבר בתור נערים או בחורים צעירים כשהחלו למכור את ארבעת המינים.

מכירת ארבעת המינים, איך זה הולך?

אנשים רבים ובני נוער רואים במכירת ארבעת המינים תחום ששווה להשקיע בו, אך חשוב מאוד לדעת שזהו תחום שאינו קל בכלל להצליח בו ויכולות להיות בו תרמיות ואובדן כספים רבים למי שאינו פועל בו נכון.

יש שני סוגים של אנשים שמוכרים ארבעת המינים, יש אנשים שמחליטים להיות עצמאיים ולתפעל בעצמם מכירת ארבעת המינים עצמאית ויש שמתחילים בעבודה אצל אדם אחר שכבר פועל בשוק, יש שקוראים להם שכירים או סוכנים.

מכירת ארבעת המינים באופן עצמאי

חשוב לדעת שלהיות עצמאי בתחום הזה זה החלטה נבונה המתאימה לאנשים שמוכנים להשקיע ולעבוד קשה כשהם יודעים שבסוף הדרך מחכה להם כסף רב, מכירת ארבעת המינים באופן עצמאי היא עבודה לא קלה אך היא משתלמת וחשוב להזכיר את זה לעצמך לאורך כל הדרך.

קודם כל העבודה מתחילה מספר חודשים קודם, עליך להתקשר למחסנים ולמקומות שהם מוכרים ארבעת המינים בסיטונאות וליצור איתם הסכם שיצא לך רווחי ובו בזמן גם יספק לך סחורה טובה ואיכותית, לאחר מכן עליך להחליט על מחירים, כדאי להוסיף מבצעים שימשכו את הקהל דווקא אליך.

לאחר מכן חשוב לעצב מודעה המזמינה את הקהל הרחב, חשוב להיות אדיב ונחמד לכל אדם שמתעניין בקניה ובכך להשיג קונים נוספים, זכרו שבתחום הזה אדם מגיע להכין שהמליצו לו חבריו ולכן חשוב להיות בעל שם טוב.

הרושם הטוב שיישאר אצל קונה מסוים יזמין קונים נוספים וכך העסק שלכם יפרח וישגשג.

בהצלחה רבה.

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן