הקמת דוכן זמני למכירת ארבעת המינים

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מכירת ארבעת המינים היא אחד מהרגעים המרגשים ביותר בלוח השנה העברי. חגיגה של צבעים וריחות, כאשר לכל עדה יש את הדרישות הייחודיות שלה בנוגע לצמח המושלם. הקמת דוכן למכירת ארבעת המינים היא מאתגרת, מאחר ולרוב מדובר בדוכן זמני בלבד, אשר לאחר סיום המכירה והתחלת החג עליו להיעלם מהרחוב. במאמר זה נפרט על מספר דרכים להקמת דוכן כזה.

 

שימוש בפרגולה קיימת עם תוספות

פרגולות הן אידיאליות לקיום מכירה של ארבעת המינים מתחתן. ארבעת המינים הן צמחים רגישים ביותר, אשר כל שינוי בטמפרטורה עשוי להוביל להרס שלהם, ולאבדן כספי עצום במידה ומדובר בסחורה יקרה. בימים של החגים, יתכן מאוד שמזג האוויר יהפוך במהירות מגשום לחם ושמשי, ולכן חשוב מאוד שלדוכן שלכם תהיה הגנה מלאה מפגעי מזג האוויר. פרגולה היא ייחודית בכך שלהמוני אנשים יש אותן כבר בנויות מראש בחצר הבית, ובעזרת מספר שינויים פשוטים תוכלו להפוך אותה לדוכן יפה ומזמין. ראשית, עליכם לסדר שולחנות לאורך הפרגולה, כדי שתוכלו להציג את הסחורה. לאחר מכן, עליכם להכין קופה לאגירת המזומנים, ואזור אחסון לסחורה נוספת שתוכלו לשלוף אותה במידה הצורך אם הביקוש יעלה על הצפי שלכם. כדאי מאוד להביא מראש גם מספר צידניות ולמלא אותן במעט קרח, כך שתוכלו לצנן את ההדסים הערבה וכפות התמרים ולמנוע מהם לאבדן את המראה הרענן שלהם בחום.

 

בנייה זמנית בעץ ממוחזר

אפשרות נוספת להקמת דוכן זמני למכירת ארבעת המינים, היא לייצר הכול מאפס. ערים רבות בארץ, מכשירות רחוב שלם בזמן החגים להקמת שוק למכירת ארבעת המינים, ולכן האפשרות של פרגולה אינה משתלמת, מאחר ורוב הלקוחות יגיעו אל הרחוב הנבחר לבצע את הקניות לחג. בנייה זמנית בעץ ממוחזר עשויה להיות פתרון קל ומשתלם לאדם הרוצה להקים דוכן זמני במהירות. הבניה בעץ ממוחזר מאפשרת לחסוך בעליות על חומרי הגלם. ניתן להפיק עץ ממוחזר תוך שימוש במשטחי עץ שהגיעו למפעלים, לפרק אותם בזהירות, וכך להשיג כמות אדירה של קרשים ושל מסמרים. הבנייה בעץ ממוחזר חייבת להיעשות תוך זהירות על בטיחות הקונים והעובדים, תוך שימוש בחיזוקים ובמידת הצורך בייעוץ של מומחה.

 

שימוש בבסיס דוכן מוכן מראש

לעיתים, חלק מהעיריות ידרשו הקמת דוכן זמני תוך שימוש בחומרים מאושרים. חלק מהעיריות אף יספקו דוכנים מוכנים מראש, אשר ניתנים להרכבה ופירוק מהירים. דוכנים אלו הם לרוב דוכנים אשר נבנו מראש במפעל, ופורקו בצורה המאפשרת חיבור מחדש. הם לרוב יגיעו עם כלל החומרים הדרושים לבנייה, כולל ברגים בגודל המתאים. ניתן לרכוש בסיסי דוכנים מוכנים מראש אשר עשויים מעץ, או אפילו מאלומיניום, חומר קל ופשוט יותר לשימוש. כדאי מאוד לשקול ולהביא יריעות בד אשר יצלו על הדוכן שלכם, אשר גם יגרמו לו להיות בולט ביחס לדוכנים האחרים בסביבה הקרובה.

עמדת ירקות

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן