איך בונים סוכה חזקה ויפה

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חג הסוכות הוא אחד משלושת הרגלים ומונה מספר מצוות, המצווה העיקרית שביניהם היא בניית הסוכה. בניית סוכה יכולה להיות דבר כיפי ומגבש לכל בני המשפחה, אך אם לא עושים את זה בצורה נכונה בניית הסוכה יכולה להפוך גם למעמסה רצינית. איך בונים סוכה חזקה ויפה שלא נופלת? איפה בונים את הסוכה? כל המידע אצלנו.

 

רגע לפני בניית הסוכה

לפני שאנו ניגשים לבנות את הסוכה חשוב לנו להבין מספר דברים, איפה אנחנו בונים את הסוכה, מה הגודל הנדרש בהתאם לכמות האורחים אשר יבואו וילכו במהלך חג הסוכות. עליכם לבנות את הסוכה כך שיהיה מקום לאורחים לנוע בתוך הסוכה.

בהתאם למידות הסוכה תוכלו להבין באיזה גדלים של מוטות ויתדות עליכם להשתמש, אנו ממליצים להשתמש במוטות אלומיניום אשר קלות להרכבה, פירוק ואחסון.

כיום המידות הפופולאריות של סוכות הן: 2X2 3X2 4X3, יש להיערך בהתאם מבחינת המוטות בהתאם לשטח הנדרש. לאחר הצבת המוטות יש להרכיב בד לסוכה אשר ישמש כמכסה עמיד מפני גשם, רוח וכל נזקי מזג האוויר.

פינת ישיבה

 

מסגרת הסוכה:

התאימו את הכלים איתם אתם עובדים לצורך בניין הסוכה בהתאם לסוג הסוכה.

לצורך העניין, אם הסוכה מברזל תוכלו להשתמש בפטיש פלסטיק. אם הסוכה בנויה על בסיס עץ רצוי לבצע את העבודה באמצעות מברגה.

 

איך אפשר בלי חשמל?

למרות שאנו חגים בסוכה שבעה ימים כדוגמת אבותינו שישנו בסוכות במדבר 40 שנה, לא אומר שנצטרך לוותר על החשמל שלנו.

מפני שהסוכה אמורה להיות תחת כיפת השמיים מומלץ למקם אותה במרחק של עד כ25 מטר מנקודת חשמל, כדי להמנע מתקריות בטיחות והצבת מכשול מסוכן בקרבת ביתכם. יש להשתמש בכבל חשמל תקין ולא לאלתר כבל חשמל של הדקה ה90. האחריות על חייהם של בני משפחתכם והאורחים שלכם בידיים שלכם בלבד!

 

סכנות נוספות הטמונות בבניית הסוכה

בעת בניית סוכה אשר ממוקמת בשטח הבית, מרפסת, או קומה גבוהה יש להקפיד ולשים לב שלא יפלו חפצים כבדים מגובה למקום בו ממוקמת הסוכה של שכניכם.

בנוסף, בזמן בניית הסוכה חשוב לנעול נעליים סגורות, לאמוד את השטח בו אנו רוצים להניח את הסוכה ולהתחיל לעבד את הקרקע. להרחיק אבנים ולגזום צמחיה שיכולה לגרום לפציעות ולמטרדים כדוגמת נחשים, עקרבים ובעלי חיים נוספים. עליכם לוודא שהסוכה לא נמצאת בסמוך למתקן חשמלי וכי היציאה והכניסה מהסוכה יהיו פנויים במקרה הצורך.

במהלך הנחת הדפנות בסוכה יש להקפיד ולעמוד על כך שילדים לא יהיו בסביבת האירוע, על מנת שלא יפגעו מנפילה של דופן. יש לדאוג לחיזוק הדפנות באופן שלא יאפשר קריסה, חיזוק הדפנות אחת לשניה הוא פיתרון מושלם.

בניית סוכה ביתית הוא דבר מגבש לכל בני המשפחה, על אחריותכם להשאיר אותו גם מגבש וגם בטוח.

שיהיה חג שמח!

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן