עיר חרדית חדשה בשיתוף הממשלה

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ממשלת ישראל מקדמת ביתר שאת הקמה של ערים חדשות במדינת ישראל, וזאת על מנת לפתור את מצוקת הדיור החריפה. העיר החדשה דורות עילית, אשר עתידה לקום בקרוב – היא אחת מהן. להלן כל הפרטים.

 

עיר חדשה – דורות עילית

דורות עילית עתידה להפוך לאחת מריכוזי הערים הגדולים ביותר, זאת לאור אכלוסה בעתיד של מאות משפחות איכותיות מהמגזר החרדי. מדובר בבשורה של ממש בעבור המגזר החרדי אשר צמא להתיישבות כמו גם לערים אשר יישמרו את המסורת היהודית כמו גם חיי קהילה. כל אזרח ישראלי יודע כי מדינת ישראל סובלת זה שנים ארוכות ממצוקה אדירה של עתודות בנייה, כמו גם מחירי דיור גבוהים מאוד. על כן, ממשלת ישראל בשיתוף משרדי ממשלה כדוגמת משרד הבינוי והשיכון מקדמים בימים אלו תוכניות אב לבנייה של ערים חדשות, כאשר בין הערים הללו עתידה לקום בעתיד גם העיר דורות עילית.

 

אישור תוכניות אב מוצאות בנוגע לעיר דורות עילית

כאמור, בימים אלו ממש משרדי הממשלה ובראשם משרד הבינוי והשיכון מקדמים בהליך מהיר את אישור תוכנית האב של העיר החדשה דורות עילית אשר עתידה לאכלס מאות משפחות מהמגזר החרדי. בתוכנית האב אשר כבר עכשיו נמצאת בישורת האחרונה מפורטים כל מבני המבוגרים, קהילה, תחבורה וכו'. דורות עילית עתידה לקום במזרח גוש דן, על כס הרים ובמרחק של 15 דק' בלבד מאחת הצמתים המרכזיים בישראל, צומת מורשה. על כן, העיר העתידית תהווה נקודת ציון משמעותית ביותר במדינת ישראל ובייחוד בעבור האוכלוסייה החרדית אשר מחפשת פתרונות מגורים נוחים ובתנאי קהילה חרדיים.

עיר חרדית חדשה

רכישת קרקעות באמצעות חברת אפיקים רוזנטלר

אפיקים רוזנטלר היא המשווקת הרשמית של פרויקט הקמת העיר דורות עילית, והיא משמשת כמשווק הרשמי של הקרקעות אשר יופשרו בעתיד בתחומי העיר וזאת על מנת להקים מבני מגורים, מבני קהילה ועוד. החברה, אשר פועלת זה למעלה מ 30 שנה חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום, זאת לאור העובדה כי החברה מבינה כי מדובר בהשקעה רצינית ביותר אשר מטרתה היא להניב רווחים נאים בעבור המשקיעים. על כן, כעת יש בידכם את ההזדמנות לבצע השקעה ברכישת קרקע חקלאית אשר בעתיד הקרוב מאוד תופשר ובכך לקבל תשואה אשר תגיע לאחוזים גבוהים ביותר. חשוב לזכור, בתחום הקרקעות עובדים לא מעט שרלטנים ועל כן על מנת להימנע מעוגמת נפש חשוב לבדוק היטב מאיזו חברה אתר רוכשים קרקע ולכן אנו שבים ומזכירים כי את שיווק הקרקעות בעיר דורות עילית מבצעת אך ורק חברת אפיקים רוזנטלר אשר היא המשווק הרשמי והחוקי לביצוע השקעת נדל"ן מסוג זה. לקבלת מידע נוסף והצטרפות למאות המשקיעים שכבר רכשו קרקע, פנו אלינו עוד היום באמצעות האתר הרשמי ונציג יחזור אליכם.

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן