בודהה הגדול מכולם

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בואו נשחק משחק אסוציאציות קטן. איפה גדלים פירות אקזוטיים במיוחד? איפה יש אוכל רחוב טעים, עם שילוב טעמים נפלא? איפה יש פילים, פסלי בודהה וחופי ים חלומיים כאילו נלקחו הישר מפרסומת? טוב נו זה לא פייר, ברור שברגע שאמרנו פילים ידעתם את התשובה ישר. למתלבטים עדיין, נעדכן שמדובר בתאילנד.

תראו לנו מישהו שנסע לתאילנד, לא עף על המקום ואמר שהוא לא מעוניין לחזור לשם עוד אי פעם. אז זהו, זה לא מסוג הדברים שקורים בכלל. אז מעולה, קבענו שנוסעים לתאילנד, אפשר להתחיל לארוז. מה אורזים, אתם שואלים? שנייה, כבר נסביר לכם את זה וגם קצת על מלונות בפוקט. אם נחליט לנסוע דווקא לפוקט.

 

 חוף או פסל בודהה?

תאילנד יכולה להפתיע אותכם בנופש שמשלב בין אורבניות של העיר לבין הרוגע של החופים. כן, בניגוד להמון אתרי נופש, שבהם אתם נאלצים לעשות בחירה ברגע ההחלטה – נגיד זנזיבר הוא נופש של חוף ים, כמו גם האיים המלדיביים. תאילנד לעומת זה, מאפשרת לכם להקדיש זמן הן לבירתה  – בנגקוק והן לבחור לכם רצועת חוף, דוגמת פוקט או כל רצועה אחרת. אתם לא צריכים להחליט רק על סוג נופש אחד.

 

 מתחילים מהתחלה

טוב עשיתם שהחלטתם להתחיל דווקא עם בנגקוק. הסיבה העיקרית לזה שמתחילים דווקא איתה היא, שהטיסות הבינלאומיות מגיעות אליה ומן הראוי במקרה שכזה, להתחיל דווקא איתה.

 

 מעט רקע היסטורי

בנגקוק היא עיר בירה צעירה יחסית. טוב, אם צעירה בת קצת יותר מ – 200 שנה נחשב צעיר, כן? לפני שהפכה להיות עיר בירה, תפקדה על תקן כפר מסחרי לא גדול במיוחד. השם התאילנדי של בנגקוק (שהוא לא בדיוק בנגקוק), פירושו עיר המלאכים ובמבט עליה לא קשה להבחין בדמיונה לעיר אחרת שאנחנו מכירים באותו השם.

התפתחות האמיתית של בנגקוק החלה לאחר מלחמת העולם השנייה ומאז אותה ההתפתחות רק הולכת וצוברת תאוצה. כיום, מדובר בעיר מודרנית להפליא, שיכולה להתחרות בקלות, בעזרתם של גורדי השחקים שלה, עם בירות עולמיות רבות. אך חשוב לציין, שלצד כל אותה ההתפתחות, היא עדיין שומרת בקנאיות על המאפיינים הדתיים שלה, כפי שהיה נהוג בה במשך כל זמן קיומה.

 

 למה להגיע?

כי כל מה שסיפרנו לכם עליה לא שכנע אותכם? בסדר, אז נוסיף. בשביל לראות את ארמון המלוכה (ואוי לכם להגיד מילה אחת של ביקורת בהקשר של המלך), לראות את מקדשי הבודהה ואת בודהה ירוק העיניים, לראות איך הופכים עיר מסחרית פשוטה לעיר מתקדמת במיוחד, עם כל פלאי הטכנולוגיה והרבה גורדי שחקים עתידניים לחלוטין.

 

 כמה להישאר?

נמליץ על כ – 3 ימים של ביקור בבנגקוק, בטרם תמשיכו הלאה.

 

 ולאן ממשיכים?

כן, אנחנו יודעים שאתם כבר לא יכולים לחכות עד הרגע שבו תחליפו לבגד ים ותקפצו למים. פוקט – זוהי ההמלצה שלנו.

 

 מה עושים?

לא נספר לכם איזה חופים תוכלו למצוא בפוקט, את זה בוודאות תצליחו למצוא גם בלעדינו.

 

 בודהה הגדול מכולם

פסל ענק, מה זה ענק, עצום, של בודהה, שנראה בערך מכל מקום אפשרי על האי. מרשים, עצום (כן כבר אמרנו) ובעיקר, חשוב שתזכרו שכאשר נכנסים לראות אותו (הוא נמצא בשטח בית מקדש), אתם חייבים להיות לבושים בהתאם.

תמורת תרומה קטנה, תוכלו גם להביע משאלה ויש האומרים שבמקום זה הן מתגשמות. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו שמנו מטבעות בכל מזרקה שנתקלנו בה אי פעם. אתם יודעים, רק למקרה שזה אשכרה יעבוד.

 

 מפלים

יש פה בשפע, אחד מהם טון סאי, מקום יפהפה שמומלץ לא לדלג עליו בזמן הטיול.

 

 אגמים

אגם צ'ו לאן, שנמצא בפארק לאומי קאו סוק הוא מקום מפורסם לא רק בפוקט, אלא ברחבי תאילנד כולה.

 

 מטוסים

מה הקשר מטוסים, אתם שואלים? זוכרים את החוף שמטוסים טסים מעליו כל כך נמוך עד שכמעט וניתן לגעת בהם? החוף הזה נמצא כאן.

 

 עיר עתיקה

פוקט – טאון, עיר שמלאה בבתי קפה, מוזיאונים, גלריות ועוד.  יש פה המון אזכורים לתרבות סינית, הן במסעדות הרבות אבל לא רק. מדובר באחלה מקום עם אנרגיות טובות יכולנו להמשיך עוד כי הכיף של תאילנד הוא בלתי נדלה. תמשיכו אותנו אתם.

מלונות בפוקט

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן