להקפיד כאשר מחפשים ברשת נופש כשר

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מחפשים עבורכם ועבור בני המשפחה נופש עם כשרות מלאה? להלן כל הפרטים שעליכם לדעת לפני שאתם יוצאים לחופשה.

חופשה כשרה למהדרין – עידן חדש בעולם המלונאות

בשונה מחופשה רגילה, לחופשה כשרה יש פרמטרים ייחודים אשר נדרשים לבדיקה והם כוללים בין השאר את כשרות האוכל, אפשרויות לשמירה של שבת, בית כנסת וכן הלכות צניעות בבריכה ובמרחבים הציבורים. בנושא הכשרות חשוב לדעת כי רוב המלונות כיום אשר מאפשרים חוויה של חופשה כשרה מפוקחים על ידי משגיח במקום ורב מכשיר, זאת מבלי חשש שמא חס ושלום חלק מהאוכל לא ייעשה ע"פ הכללים המחמירים. על כן, אין ספק כי מדובר בעידן חדש בעולם המלונאות אשר הבין כי כיום ישנם עשרות אלפי בני אדם, לא רק מישראל אשר מעוניינים לקבל חופשה כשרה ובהתאם בוצעו שינויים רבים במלונות וזאת על מנת לתת את המענה הנדרש בהתאמה אישית ומבלי חשש.

חופשה כשרה – דרכים לאיתור

אם בעשור הקודם התרגלנו לכך שאם אנו מעוניינים לרכוש חופשה משפחתית או זוגית היינו צריכים לגשת לסוכן נסיעות, כיום העידן האינטרנטי פתח אופציה חדשה וזולה בהרבה לרכישה של חופשה כשרה. כאמור, לאור העובדה כי התחום הזה התפתח מאוד וזאת לאור ההתעניינות הרבה ניתן כיום באמצעות הרשת לאתר מלונות כשרים אשר מותאמים לציבור הדתי, חרדי והדתי לאומי וזאת על מנת לוודא כי אכן המלון עומד בכל הסטנדרטים הנדרשים כמו גם מאפשר לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ונוחה.

 בית מלון

על מה חשוב להקפיד בחיפוש אחר חופשה כשרה?

חופשה כשרה היא חופשה אשר יש לקחת בעבורה פרמטרים רבים, זאת משום שמדובר בחופשה ייחודית יותר. הסיבה לכך היא שלמעשה, רוב האנשים אשר מעוניינים לרכוש חופשה כשרה מחפשים מגוון רחב של שירותים הכוללים בין השאר ארוחות עשירות ומגוונות שהן כשרות, כמו גם שירותי הסעות, אטרקציות, אפשרויות לבילוי ופנאי בתוך המלון. לכן, חשוב לשים לב למספר פרמטרים חשובים ביותר:

  • בדקו כי החברה ממנה אתם רוכשים את החופשה היא חברה אמינה – לאור ההתעניינות הרבה בעבור חופשה כשרה אנו עדים לכך שישנם כיום עשרות חברות המתמחות בתחום. על כן, בצעו מחקר אודות החברה המציעה לכם את השירות כמו גם חוות דעת אשר התקבלו באינטרנט, זה הפרמטר הטוב ביותר לבדיקה של האמינות של החברה ולהבטחה כי אכן החופשה אותה אתם רוכשים היא חופשה כשרה.
  • בדקו את השירותים הנלווים – כאשר אנו יוצאים לחופשה גם אם מדובר בחופשה כשרה, אנו מעוניינים לקבל מגוון של שירותים נלווים כמו טיולים אשר מודרכים בשפה העברית, כמו גם הפעלות או אטרקציות באזור. בדקו היטב כי המלון בו אתם בוחרים הוא מלון מרכזי אשר מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של שירותים כפי שציינו לעיל, זאת על מנת להקל בעלויות הכספיות ולהיות בטוחים כי הכסף שלכם מושקע בהתאם.
  • מיקום בית המלון – בהמשך לסעיף הקודם, חשוב מאוד לבדוק ברשת מהו המיקום של המלון והאם מדובר במיקום מרכזי. במידה ולא, אתם עלולים לבזבז זמן רב בנסיעה אל המלון כמו גם אל האטרקציות השונות הנמצאות באותו יעד שבחרתם. לכן, מיקום המלון הוא פרמטר מרכזי ביותר בחיפוש באמצעות הרשת.
  • התאמת התקציב – אין ספק כי חופשה בחו"ל היא חופשה זולה בהרבה מחופשה בישראל, אבל לאור העובדה כי חופשה כשרה למהדרין היא ייחודית נדרשים התאמות ספציפיות אשר משפיעות על המחיר, ולכן התאימו את התקציב לחופשה הרצויה ולא להפך.
  • שירותי כשרות – מדובר בפרמטר החשוב ביותר בכל הקשור לחופשה כשרה, לכן חשוב להיוועץ עם חברה אשר מתמחה בתחום כמו Kosher bookings וזאת על מנת להיות בטוחים כי האוכל במלון הוא כשר למהדרין.

רכישת חופשה בחו"ל באמצעות Kosher bookings

Kosher bookings הוקם במטרה לאפשר למטייל הדתי לצאת לחופשה בחו"ל מבלי לדאוג לנושא הכשרות ושמירת השבת, זאת באמצעות הזמנה של חבילות נופש, טיסות ובית מלון בלחיצת כפתור פשוטה אחת. למעשה, מדובר במהפכה של ממש בתחום התיירות עבור הציבור הדתי וזאת משום שהחברה מאפשרת לכם לבחור יעד מבין שלל היעדים הניתנים כמו גם להזמין כרטיס ומלון וזאת מבלי לדאוג לכל נושא הכשרות, זאת משום שהחברה מאפשרת לרכוש חבילות המותאמות בדיוק עבור הציבור הדתי עם מלונות ברמה גבוהה אשר ביצעו את כלל השינויים הנדרשים כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נוסעים לחופשה בראש שקט ומבלי לחשוש להפרה של שמירת השבת או הכשרות. כל החבילות אשר מוצעות ע"י Kosher bookings עברו את הבדיקות המחמירות ביותר וזאת על מנת לוודא כי אכן כל המלונות עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמו גם ממוקמים באזורים אטרקטיביים המאפשרים לקבל חוויה בלתי נשכחת של חופשה בחו"ל הכוללת בין השאר סיורים מודרכים בעברית, שלל אטרקציות, איתור מראש של מסעדות כשרות, פעילויות לילדים, שירותי הסעות ועוד. צוות החברה מורכב מעובדים מקצועיים אשר בקיאים מאוד בתחום, ובאמצעותם תוכלו לקבל ליווי צמוד לכל אורך הדרך – מתחילת ביצוע ההזמנה ועד סיום החופשה, זאת לשביעות רצונכם המלאה.

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן