6 סיבות להשתמש בסמארטפון כשר

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מכשירי הסמארטפון נכנסו לחיינו בסערה ושינו אותם מקצה לקצה. הם הפכו אותנו זמינים 24/7 לענייני עבודה, מקושרים ללא הרף לאנשים הקרובים, אך גם לרחוקים והכניסו לחיינו אפליקציות מדהימות, שאנחנו כבר לא זוכרים איך אפשר לחיות בלעדיהן.

הם גם סיפקו לנו גישה נוחה וישירה לשירותים ממשלתיים, לבנקים, לקופות החולים ועוד, אך במקביל – הפכו אותנו למכורים, הגדילו את רמת החשיפה שלנו ושל ילדינו לתכנים קשים ברשת ולקחו מאיתנו את כל הזמן הפנוי שהיה לרשותנו.

הפתרון המפתיע לכל הבעיות שנכנסו לחיינו יחד עם הסמארטפון הגיע דווקא מהעולם הדתי – שם חיפשו דרך להשאיר את הציבור מחובר לשאר העולם, בלי לחשוף אותו לסכנות שבחשיפה הבלתי מוגבלת.

 

אז מהו סמארטפון כשר ואיך הוא יכול לשפר את איכות החיים שלנו?

סמארטפון כשר הוא מכשיר שיש בו אפשרות לשיחות טלפון ולשליחת הודעות, למצלמה וכן למספר מצומצם של אפליקציות חיוניות ושימושיות, כמו בנקים, קופות חולים ועוד.

הגישה לאינטרנט מוגבלת ומפוקחת ונמצאת תחת השגחה של ועדת הרבנים לענייני תקשורת. מלבד מגבלות רבות שיש על סמארטפון כשר, שימו לב למספר הגדול של יתרונות, שאי אפשר להתעלם מהם:

 

  1. חיסכון בכסף – מלב העלויות החודשיות הנמוכות (קו כשר לסמארטפון עולה כ-20 ש"ח לחודש בלבד), הוא גם חוסך לכם הוצאות מיותרות, שזולגות בקלות בעת שימוש בסמארטפון רגיל – בין אם מדובר בקניות לא נחוצות דרך האינטרנט, ברכישה מתוך אפליקציות, של מוצרים שאינכם זקוקים להם ועוד.
  2. חיסכון בזמן – סמארטפון כשר מסייע לכם להימנע משימוש באפליקציות סתמיות, שגוזלות מכם זמן ותשומת לב, כשאתם מתחילים לגלוש בלי הגבלה ושוכחים את עצמכם, יוצאים לגינה עם הילדים, אך לא מתייחסים אליהם, יושבים לעבוד ושוכחים הכל בגלל משהו מעניין שראיתם באינסטגרם, או בפייסבוק ועוד.
  3. מניעה מחשיפה מיותרת לתכנים קשים ברשת – סמארטפון כשר מציע סינון מוקפד של תכנים ברשת, כך שגם אם בחרתם להתחבר לאינטרנט, עדיין תצליחו להימנע בקלות מחשיפה מיותרת לתכנים בלתי הולמים, שעלולים להגיע גם לילדים שלכם.
  4. סמארטפון כשר מתאים גם לילדים – אם אתם רוצים שגם לילדים שלכם יהיה טלפון נייד משלהם, אבל שלא ייחשפו דרכו לתכנים בוטים ובלתי הולמים לגילם הצעיר, סמארטפון כשר יכול להיות המענה המושלם עבורכם.
  5. אם אתם מחפשים מכשיר טלפון חכם, שישרת את ההורים המזדקנים שלכם, שאינם מעוניינים ללמוד את הטכנולוגיות המתחדשות ללא הרף, אבל זקוקים למכשיר שישרת אותם היטב, סמארטפון כשר יכול להיות הפתרון המתאים.
  6. חינוך – אם יש לכם ילדים, ודאי כבר ראיתם כיצד הם מגיבים לחשיה לסמארטפון שלכם. המכשיר ממכר ממש ואין הורה שראה את ילדיו נדבקים למסך ללא שליטה וליבו לא נחמץ. סמארטפון כשר לכל בני הבית, יכול לחסוך מכם את המאמץ והמלחמה היומיומית עם הילדים על זמן מסך ולהפוך את שעות הפנאי בבית לאיכותיות וחינוכיות יותר.

 

לסיכום

סמארטפון כשר מגיע עם לא מעט הגבלות, אך היתרונות הרבים שהוא מביא איתו, מהווים שיקול משמעותי של ממש, אפשרות לשפר במידה ניכרת את איכות החיים שלכם ולהגן על ילדיכם מפני חשיפה לתכנים פוגעים וקשים ברשת. פתרון מפתיע, כבר אמרנו?

מכשיר סלולר

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן