מה כרוך באגרות קודש?

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל אחד מאיתנו, גם מי שמרוצה מאוד מדרך החיים בה הוא מתנהל, נזקק אחת לתקופה לעצה והכוונה טובה של מישהו גדול ומומחה בתחום כדי שהוא יוכל להמשיך את שגרת חייו ברוגע. גם לפני החגים או השנה החדשה, כל אחד שמח לקבל ברכה לרגל ההתחלה החדשה. באמצעות אגרות קודש ניתן לקבל עצה וברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח. הפנייה לרבי נכתבת על דף ותשובה מיידית ומדויקת מתקבלת לפונה תוך שמירה על חיסיון מלא של הפרטים. יהודים רבים מחזיקים בביתם את ספר אגרות קודש לקבל הכוונה והדרכה בכל צעד בחייהם.

 

איך כותבים לרבי באגרות קודש?

באמצעות הכתיבה לרבי מתקשרים לנשיא הדור ולכן חשוב לשמור על קדושה וטהרה. לפני כתיבת פתקה להכנסה אל אגרות הקודש, נהוג ליטול ידיים לסרוגין, ללא ברכה, כל יד 3 פעמים וכך, לאחר נטילת ידיית ניתן לכתוב לרבי.

את הבקשה ניתן להגיש אף דרך האתר אגרות קודש ולמנות שליח שיכניס את עבורכם את הבקשה לספר. בכתיבה לרבי מתחילים בכתיבת הבקשה לעצה, הכוונה או אפילו רק ברכה, לאחר מכן חשוב לציין בבקשה את השם היהודי ואת שם האם של מבקש הבקשה.

לאחר כתיבת הבקשה, מקובל לקבל קבלה טובה. ברגע שמקבלים החלטה טובה, הופכים לכלי ראוי לקבלת התשובה. הקבלה יכולה להיות ליטול ד' מינים בסוכות, לתרום לנזקקים, או כל החלטה טובה שעולה בכם. לאחר קבלת ההחלטה נוהגים להכריז "יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד". לאחר מכן ניתן לשלוח את הבקשה אל ספרי אגרות הקודש הדיגיטליים (אם יש לכם את כל אגרות הקודש תוכלו לעשות זאת כמובן באמצעותם).

דפי אגרות הקודש סרוקים באתר וכך ניתן לקבל תשובה מיידית ומדויקת מייד לאחר הגשת הבקשה. התשובה שתקבלו היא מכתב שנכתב על ידי הרבי בעבר, המכתבים נאגרו ונכרכו לספר אגרות קודש ועד היום, מידי יום ביומו ניתן להיווכח כיצד ניתנות תשובות מכריעות ומדויקות לפונה המבקש.

 

מה ניתן לעשות אם לא מבינים את התשובה?

לפעמים מכתב התשובה המתקבל מכיל את שפת האידיש או מושגים פחות מובנים. ולכן, לקבלת הכוונה נוספת בנושא, תוכלו לפנות לכל בית חב"ד מזדמן. היו מושגים השגורים כיום לחסידי חב"ד והם יודעים לפרשם בצורה נכונה. לדוגמא, הרבי היה מרבה להשתמש במונח רופא ידיד כשהכוונה לרופא מוכר.

 

כותבים לרבי ורואים ישועות

קיימים סיפורים רבים מאינספור על כתיבה לרבי שהצילה נפשות / מנעה נזקים והביאה ברכה גם בתחום שלא הועלה במכתב הבקשה. גם לאחר שנושעתם, כדי ליידע על כך את הרבי ולבשר לו על הישועה שהגיעה ולכן גם לאחר הישועה כדאי להתיישב לכתוב לרבי על הישועה הפרטית. אנשים רבים בוחרים לפרסם את סיפור הישועה שלהם כדי שעוד אנשים יכירו את אגרות הקודש ויוכלו לכתוב לרבי ככל העולה על ליבם ולקבל עצה ותבונה.

 

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן