איך לשמור על כשרות של גריל גז

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הדת היהודית מביאה איתה אי אילו חוקים לשמירה ולהכשרה של רשת המנגל וגוף המנגל, כך שיוכלו לתפקד בתור כלים כשרים למהדרין לצליית בשר וירקות. במדינת ישראל לא מעטים האנשים שמקפידים היטב על נושא הכשרות, בין אם הם חרדים או דתיים ובין אם הם חילוניים שומרי מסורת.

כדי לשמור על כשרות של גריל גז יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות, אז בואו נראה איך תוכלו להנות מארוחות נהדרות מבלי להעמיד את הגריל שלכם בפני סיכון כלשהו.

 

לא צולים גם בשר וגם חלב – הפעולה הפשוטה ביותר לשמירת כשרות של גריל גז

הדרך הפשוטה ביותר בשביל לשמור על כשרות של גריל גז היא לצלות עליו אך ורק בשרים.

אנשים מסויימים אוהבים לשלב בארוחות חלביות גם גבינות מעושנות שנצלו על הגריל, כמו גבינת החלומי למשל, אבל כדי לשמור על כשרות של גריל גז, שמאפשר צלייה ישירה על רשת, כדאי פשוט להחליט על צלייה אך ורק של בשרים על גבי רשת המנגל הזו.

 

מעוניינים בצלייה גם של גבינות וגם של בשר על גבי הרשת? ליבון הוא הדרך

ליבון של הרשת של גריל גז היא הדרך להבטיח שהיא תשמור על כשרותה.

פעולת הליבון נעשית באמצעות הלהטת רשת הגריל עד אשר היא הופכת לבנה. פעולת הליבון מועילה אפילו יותר מפעולת ההגעלה, והיות וגם ככה מדובר על מוצר שמתעסק עם אש באופן יום יומי, אין כל סיבה לא לנקוט בפעולה הזו על מנת לאפשר לעצמכם להנות מצליית בשרים, ליבון וצליית גבינות.

כמובן שלאחר כל צלייה בשרית יש לבצע את פעולת הליבון לקראת פעולת הצלייה החלבית וההיפך, אולם אין כל צורך לבצע אותה בין צליה בשרית לצליה בשרית נוספת, לדוגמה.

 

טבילה בברכה – עוד לפני שהתחלתם להשתמש בגריל גז

מוצרים רבים של גריל גז מיוצרים בחוץ לארץ, ולכן מי שמקפיד על ההלכה וחשובה לו שמירת הכשרות מבצע את פעולת הטבילה בטרם הוא יבצע שימוש בגריל גז. פעולת הטבילה נעשית בברכה, ולאחר מכן רשת המנגל היא כשרה למהדרין ויכולה לשמש אתכם לצליות כשרות ללא כל חשש.

 

כמובן שגם בשר בעל כשרות שומר על כשרות של גריל גז

במידה ואתם אנשים שומרי מסורת, דתיים או חרדים, אנחנו מניחים שאת הבשרים שבהם אתם עושים שימוש אתם רוכשים במקום כשר, ושקיימת תווית כשרות עבור כל אחד ואחד מהמוצרים שלכם. כמובן שרכישה של בשר כשר שומרת גם היא על כשרות של גריל גז.

 

איפה לקנות גריל גז?

אם עדיין אין לכם גריל גז, הכירו את די אנד אס בע"מ – יבואנית גרילי הגז המובילה בישראל. עם מותגי גריל גז מהטובים והנפוצים ביותר בעולם, בוודאות תוכלו למצוא גריל גז מושלם עבורכם. תהנו!

 

גריל גז שחור של וובר

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן