האם ניתן לקיים תפילה באוהל אבלים

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

תקופת השבעה הרבה פעמים מקרבת אותנו, האבלים, לדת בצורה אחרת לגמרי.

כך למשל, אנשים חילוניים לגמרי, מוצאים את עצמם מתפללים במהלך השבעה ויושבים שבעה בהתאם לכל המנהגים והמסורת.

האם אפשר להתפלל באוהל אבלים? איך נכון לעשות זאת ומה היתרונות של פתרון כזה, במיוחד בימי הקורונה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

למה אוהל אבלים הפך לפתרון אידיאלי בשנים האחרונות?

אחת מהבעיות עם שבעה, היא שאומנם הרבה אנשים מגיעים לנחם וזה מקסים, אך מצד שני, לא לכולם יש בית גדול שיכול להכיל את כולם. יתרה מכך, עכשיו, כאשר הקורונה משתוללת בחוץ, הדבר האחרון שעוד חסר לנו זה להידבק בווירוס הנורא במהלך ימי השבע. לכן ברור מדוע אוהל אבלים הוא הפתרון הכי טוב שיש למצב, כי באוהל כזה אפשר לתת למנחים מרחב, הם לא חייבים להיות צמודים אחד לשני והם יכולים לשמור על הגבלות הקורונה בצורה נוחה. בנוסף, אוהל אבלים מתאים גם לימים רגילים, בלי וירוסים מסוכנים, פשוט כי כך למנחמים יש יותר מקום והם לא צריכים להיכנס אל תוך ביתו של האבל.

 

תפילות בהתאם למסורת

כאמור, במהלך השבעה הרבה אנשים מוצאים את עצמם מניחים כיפה על ראשם, אפילו אם זו לא דרכם בחיי היומיום. מדובר על מצב מיוחד בחייו של אדם ולכן טבעי שגם התפילות תיכנסנה למעמד כזה. השאלה היא האם אפשר להתפלל באוהל אבלים וכדאי לדעת שמבחינה הלכתית אין עם זה שום בעיה. כל מה שבאמת חשוב זה להקפיד על מניין, על סידורי תפילה ועל כיפות. לכן, במידה וחששתם לרגע שלא ניתן יהיה להתפלל בתוך האוהל עצמו, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי אין עם זה שום בעיה.

 

מאיזו חברה באמת כדאי לשכור אוהל אבלים גדול?

הרעיון בהשכרת אוהל אבלים, ובמיוחד בתקופת הקורונה, זה לגרום לכך שיהיה מרחב. אנחנו רוצים שכל המנחמים ימצאו את מקומם, רוצים למנוע התקהלות ומעדיפם לא להכניס אותם אל ביתנו הפרטי. לכן, לא רק שכדאי לשכור אוהל אבלים, אלא רצוי לדאוג לכך שהאוהל יהיה כמה שיותר גדול ביחס למספר האנשים. לכן, אם למשל נדמה לכם שיגיעו בערך 40 איש, רצוי לשכור אוהל שיכול להכיל לפחות 60 אנשים. כך תוכלו להיות בטוחים שלכל אחד יש מקום, שיהיה אפילו מקום להניח ציוד ושתהיה אפשרות לשמור על מרחק אחד מהשני. אם אתם מתלבטים מאיזו חברה כדאי יהיה לשכור אוהל כזה, אנחנו יכולים להבין אתכם, כי קיימות היום מספר רב של חברות שעוסקות בתחום המורכב הזה. יחד עם זאת, לא כולן מציעות אוהלים מאיכות טובה ולא כולן גם מציעות שירות כמו הובלה או הרכבת האוהל במקום הדרוש. לכן רצוי לברר מראש שאתם פונים אל חברה שבאמת תוכל לתת לכם את המענה שלו אתם זקוקים ברגעים מורכבים כאלה.

 

אנשים בכותל

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן