למי יתאים שידוך?

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

סקר קצר שערכנו לאחרונה באופן עצמאי במרכזי ערים מוכרות, גרם לנו להבין שיש דעה קדומה בכל הנוגע לעולם השידוכים. החלטנו שלא להישאר אדישים למסקנה ויצאנו להעלות את המודעות בנושא זה. מדריך זה הוא חלק משורה ארוכה של פעולות שביצענו, כדי להראות ששידוכים הם לא מה שאתם חושבים. הישארו כאן אם אתם רוצים להבין את העניין לעומק ותגלו בעוד כמה רגעים מה גילינו במהלך הסקר ולמי מכם יתאים להכיר בשידוך.

 

תכירו את הדעה הקדומה על שידוכים

אתם מכירים בה מקרוב ובכל זאת, החלטנו לשים אותה על השולחן, כדי שיתאפשר לנו להעביר את המסר באופן חד משמעי. נסביר שהדעה הקדומה שמרחפת כמו הילה מעל עולם השידוכים נוגעת לכך שמדובר בתחום שמתאים לחרדים בלבד. אנחנו כאן כדי לומר לכם שזו טעות ויש לנו הוכחה לכך. שכן, יש לא מעט חילונים, דתיים לאומיים ודתיים לשעבר שבוחרים להכיר בשידוך.

למה? בגלל שזו דרך נוחה שמאפשרת לכל אחד למצוא את החצי השני שלו במינימום מאמץ. נסביר בקצרה שהשידוכים של היום הם לא השידוכים של פעם. יש לא מעט מומחים בתחום שמתאימים את השידוך בהתאם לסוג הבן אדם. עכשיו, כשהכרתם בעניין מקרוב, תוכלו להכיר את סוגי האנשים שיתאים להם להכיר באמצעות שידוך.

שידוכים

לאנשים עשירים

נהוג לחשוב שלעשירים יש הכול – בית גדול, חיים נוחים וזוגיות שמשמחת את הלב, אבל האמת היא שזה לא תמיד נכון. יש לא מעט אנשים עם נכסים רבים ועו"ש עם פלוס עבה במיוחד שלא הכירו את החצי השני שלהם. מדובר במי שפונים למכוני שידוכים לעשירים, משום שבמרבית המקרים, הם רוצים בן או בת זוג שיתאימו לאורח החיים שלהם.

 

לבני 18 ומעלה

אנו סוברים שהעברנו לכם היטב את המסר שנוגע לשידוך בין אנשים ממגוון האוכלוסייה בישראל. כך שברור לכם כרגע ששידוך לא מתאים אך ורק לחרדים. זה הזמן לומר שבניגוד להליך שידוך שמתקיים בחברה החרדית, השידוך ה"כללי" (שמתאים לכולם) חל על בני ובנות 18 ומעלה.

שידוכים

לבעלי צרכים מיוחדים ונכויות

עלו לאחרונה לא מעט כתבות מרגשות לרשת שהציגו בני זוג שהתחתנו באמצעות שידוך. אם ראיתם את הכתבות הללו מקרוב, אתם כנראה יודעים שמדובר במי שנחשבים כבעלי צרכים מיוחדים או כבעלי נכויות שונות. שידוך מתאים גם עבורם, משום שהוא מאפשר להם להכיר את החצי השני שישמח לתת יד בכל רגע נתון מבלי להסתכל על המגבלה כקושי שלא ניתן לגישור.

 

מילים אחרונות לסיום

שידוך יכול להתאים לכל איש ואישה שעברו את גיל 18. עכשיו אתם מכירים בעובדה החשובה הזו שלא הייתה ברורה לכולם, כך שנותר לכם רק לפנות לשדכנית מוסמכת שתמסור את הפרטים האישיים שלכם לקטגוריה המתאימה, כדי שתוכלו להכיר את החצי השני שלכם במינימום קושי.

שידוכים

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן