כך תהפכו את הספרים שלכם למרגשים ואישיים

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כשאתם מעניקים ליקיריכם ספר במתנה או מחלקים ספרים כמזכרת מאירוע אזכרה/חתונה/בת מצווה או כל אירוע אחר – חשוב מאוד שהספר יהפוך לאישי ומרגש, אחרת, המתנה עלולה לשאת אופי של תשורה הניתנת בלית ברירה כדי לצאת ידי חובה. נוסף על כך, מתנה בעלת אמירה אישית היא מתנה אותה יזכרו המקבלים גם בטווח הארוך, כך שהנתינה שלכם אינה מסתכמת בכאן ועכשיו אלא מהווה מזכרת בלתי נשכחת לשנים הבאות. קראו על דרכים מקוריות להפוך את הספרים שלכם לבעלי משמעות אישית חשובה.

 

מעניקים ספר עם הקדשה אישית

כשאנו מעניקים ספר עם הקדשה אישית אנחנו הופכים אותו מספר ספרים אותו ניתן להשיג בכל חנות ספרים מזדמנת לספר בעל משמעות סמנטית עמוקה. ניתן להביא ספר עם הקדשה בכתב יד מהמחבר, ספר עם הקדשה מהעורך או ספר עם מילים חמות מטעם נותן המתנה.

בחירה באחת מסוגי ההקדשות הללו תהפוך את המתנה שלכם לסמלית ובעלת ערך רב הרבה יותר משהייתה ללא ההקדשה. באתר תפילה לדוד ניתן לקבל הקדשה אישית על כל ספר בהזמנת כמות ספרים גדולה בהנחה משמעותית. ההקדשה מאת הרבנית חגית שירה מעצימה את המזכרת ומייחדת את המתנה.

תן ספר עם הקדשה אישית

משלבים מדבקות לעילוי נשמת

בטקס אזכרה בו מחולקים ספרי תפילות/תהילים/משניות לנוכחים, מקובל להצמיד מדבקות לעילוי נשמת עם שם הנפטר. מדבקות אלה מהוות אזכור לכך שהזכויות הנצברות בזכות השימוש בספר נזקפות לזכותו של הנפטר.

 

מטביעים שמות על ספרי תפילות וסידורים

דרך נוספת לייחד ספרי תפילה, סידורים וספרי תהילים היא באמצעות הטבעה אישית של שם המשתמש. השם הוא הדבר האישי ביותר השייך לאדם. בעזרת הטבעת שם אנחנו מראים למקבל המתנה שחשבנו עליו באופן אישי ולא שלפנו מתנה גנרית אותה קיבלנו בעצמנו בעבר.

 

בוחרים בספר בעל משמעות סמלית עבור המקבל

לקראת רכישת ספר בעל משמעות כמתנה, חשוב לברר מהן העדפותיו של המקבל: האם הוא ישמח מספר תהילים מכורך בהידור או מספר תהילים הנכנס בקלות לכיס? האם ירצה ספר קריאה עיוני, מוסרי או עלילתי וכולי. בהקדשת ספר שנכתב על ידי אישיות הקשורה למקבל או דמות שאותה הוא מעריך, אנחנו מראים לו שהוא חשוב ויקר לנו.

בחרו ספר בעל משמעות סמלית

מצרפים סימניה עם הקדשה אישית

ניתן לצרף סימניה ממותגת הכוללת הקדשה/ברכה אישית למשתמש. זהו אופן נוסף לייצר מתנה בנימה אישית בצורה מקורית שתשמש את המקבל ותהווה חפץ פרקטי בעל ערך.

 

לסיכום

ברכישת ספר כמתנה, חשוב מאוד לחקור את צרכי המשתמש ואת אופיו וכן לצרף הקדשה אישית, מדבקה לעילוי נשמת או סימניה הכוללת תוכן משמעותי, זאת במטרה להפוך את הספר מחפץ כללי למתנה הנושאת אופי אינדיבידואלי. באתר תפילה לדוד תוכלו למצוא מגוון ספרי תפילות, סידורים, ספרי תהילים, תחינות, סגולות ועוד בהקדשה אישית ובהטבעת שם לכל מטרה.

להפוך את הספרים שלך למרגשים ואישיים

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן