הובלת דירה – האם לעשות בעצמכם או לקרוא לאיש מקצוע

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מעבר דירה הוא רגע מרגש – השינוי, המיקום החדש. כל אלו רגשות משמחים, אך הם מגיעים לרוב לאחר תהליך האריזה, הובלה ופריקה הארוך והמייגע (לעתים קרובות). כיום, קיימת מגמה של DO IT YOURSELF, או במילים אחרות – לארוז לבד, להוביל לבד, לפרוק לבד.

ישנה חשיבות רבה להחלטה האם להוביל את הדירה בעצמכם או לקרוא לאיש מקצוע. במאמר זה, ריכזנו עבורכם את השיקולים השונים בהחלטה האם להיעזר באיש מקצוע או להוביל את הדירה בעצמכם.

 

השיקולים בהובלת דירה בעצמכם או בסיוע איש מקצוע

בכל הנוגע להובלת דירה ובעירוב אנשי מקצוע, אין בהכרח תשובה נכונה או לא נכונה. כלל השיקולים הנוגעים לקבלת ההחלטה קשורים ליכולת ולאמצעים העומדים לרשותכם. במאמר זה, נמנה כמה מהשיקולים אותם כדאי להביא בחשבון בקבלת ההחלטה על הובלת דירה.

 

כמות החפצים בהובלת הדירה

אם מדובר בהעברת בית פרטי גדול לבית פרטי גדול אחר, אולי כדאי שתזמינו אנשי מקצוע מראש. כשמדובר בציוד רב, אשר ככל הנראה כולל גם רהיטים כבדים ומוצרי חשמל, הובלה עצמאית עלולה להיות מורכבת. מעבר לציוד הרב אשר ייקח זמן רב להעביר ללא ציוד או רכב הובלות מתאים, הרמה וסחיבה של ציוד כבד באופן לא מקצועי עלולה להיות מסוכנת. עם זאת, אם מדובר בכמות חפצים קטנה אשר ביכולתכם לסחוב ולהכניס לרכב – לא תמיד נדרש לקרוא לאיש מקצוע.

 

רהיטים, מוצרי חשמל והובלות מורכבות

ישנם רהיטים אשר אופן ההובלה שלהם דורש הבנה. למשל, הובלה של מוצרי חשמל מסוימים הכוללים גז (מקרר, מכונת חשמל) עלולה להרוס או לגרום להם נזק. כשמדובר ברהיטים כבדים, גדולים או שבירים במיוחד, לעתים רבות בעל מקצוע יהיה בעל הניסיון הדרוש בהובלתם ליעד בבטחה.

 

האמצעים העומדים לרשותכם

אם לרשותכם כוח רצון ואוטו קטן, כמות החפצים שתוכלו להעביר תהיה קטנה יחסית. בעת קבלת החלטה האם להוביל דירה באופן עצמאי, כדאי לבחון את האמצעים העומדים לרשותכם – כמות האנשים אשר נמצאים ביום ההובלה, רכב ההובלה והקיבולת שלו. היתרון בהזמנת חברת הובלות מקצועית היא זמינות כוח אדם וכלים ייעודיים להובלה. לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר https://sopick.co.il

 

5 טיפים להובלת דירה באופן עצמאי

  • היעזרו במשפחה וחברים – יום הובלה הוא יום מורכב ומעייף. תאמו ציפיות טרם היום עם קרובים, בקשו מהם סיוע לכלל היום.
  • עבדו מסודר – נסו לתכנן מראש את כמות החפצים אותם אתם מעבירים, את הכלים הנדרשים לכך ואת כלל ההכנות המקדימות.
  • התחילו מוקדם – יום ההובלה הוא יום מעייף. התחילו מוקדם ככל הניתן, כך שתוכלו לסיים ולהתחיל לפרוק.
  • אל תעשו מעבר ליכולתכם – סחיבה או הרמה של רהיטים וחפצים כבדים עלולה לפגוע בכם. עשו מה שאתם יכולים, אך אל תהססו להיעזר באיש מקצוע או בחברים וקרובים אם נדרש.

ארגזים להובלה

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן