5 הבדלים בין קוסם לאמן חושים

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ההבדלים בין מופע קוסמות לבין מופע אמנות חושים הם רבים ומגוונים. על מנת להבין את הפער בין שני המופעים, עלינו להבין מה קורה בכל מופע ומהו בסיס התרגילים במופע. אם אינכם בטוחים מהם ההבדלים, הגעתם בדיוק למאמר הנכון שבו נסביר לכם את ההבדלים בין מופע של קוסם לבין מופע של אמן חושים.

 

תרגילי קוסמות לעומת תרגילי חושים

ההבדל העיקרי הוא אופי התרגילים אותם יבצע האמן לעומת הקוסם. קוסם יבצע תרגילים שהם בעיקר אחיזת עיינים וטריקים מצחיקים לעומת אמן החושים שכשמו כן הוא, התרגילים שלו יעבדו על החושים שלכם- מה שעיניכם רואות, אוזניכם שומעות ואתם חשים. התרגילים של אמן החושים יתעתעו בחושים שלכם ויגרמו לכם להתבלבל בין מה שראיתם לבין מה שהמוח שלכם קלט.

 

קהל היעד

קהל היעד של מופע קוסמות הוא יותר צעיר והמופע בעיקר מתאים לילדים או בני נוער ופחות יתאים לאנשים מבוגרים שראו לא מעט קסמים בחייהם. בשונה מקהל היעד של אמן חושים שיכולים להתאים לכל סוג קהל כמו מופע טלפתיה בחתונה. אצל אמן החושים התרגילים יהיו מורכבים ויעבדו על הפן הפסיכולוגי, לכן יתאימו ויפתיעו קהל יעד צעיר ובוגר כאחד.

 

אביזרים נלווים

האביזרים הנלווים של הקוסם יהיו עיקר הקסם שלו ויהוו חלק בלתי נפרד מהמופע- לרוב אלו יהיו אביזרים שבנויים ומיועדים לעבוד על הקהל. לעומת זאת האביזרים של אמן החושים יהיו רק תרגיל הסוואה על מנת לעזור לאמן לקלוט על מה אתם חושבים ואיך המוח שלכם עובד.

 

סוג המופע

מופע של אמן חושים הוא בעצם שואו ולא רק מופע מצחיק שנועד לבדר ולשעשע. במופע של אמן חושים הקהל הם חלק בלתי נפרד מן המופע ולוקחים חלק בתרגילים ובשואו. אמן חושים צריך ליצור חיבור עם הקהל על מנת להבין אותו ולקרוא את מחשבותיו. מופע של אומנות חושים יעסוק בעיקר בתרגילי מחשבה, חיזוי הבחירות של המשתתפים וטלפתיה.

 

מופע יחיד לעומת מופע בהשתתפות הקהל

מופע קוסמות הוא לרוב מופע יחיד שעליו ינצח הקוסם בעצמו, את רוב הקסמים יצטרך לבצע הקוסם לבד על מנת שיוכל להעביר את הקסמים באופן חלק וללא גילוי הטריק ע״י הקהל. לעומתו, מופע של אמן חושים אינו יכול להתקיים ללא השתתפות הקהל והוא מרכז המופע, עבודתו היא- לתעתע בחושים של הקהל ולגלות את מחשבותיו.

 

מופע סוחף שלא ישאיר מקום להיגיון

ההבדל העיקרי בין שני המופעים הוא סוג התרגילים שמתבססים על תחום שונה לגמרי- קוסמות לעומת טלפתיה. מופע של אמן חושים תמיד יערב את הקהל והם יהיו חלק בלתי נפרד לאורך כל המופע. המופע מתאים למגוון רחב של קהלים מאחר והאמן אינו פועל על טריקים אלא על קריאת מחשבות מורכבת יותר שדורשת מקצועיות ואינטואיציה חדה ומהירה.

קוֹסֵם

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן