האם טיפול בשפיכה מהירה בתוספים טבעיים הוא נגד הדת?

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

שפיכה מהירה

רבים בציבור הדתי מתמודדים עם בעיית שפיכה מהירה. אם כיפה נמצאת על ראשכם אנחנו נשמח להרגיע אתכם ולהגיד שאין לכם סיבה לדאגה, בעיית השפיכה המהירה הינה תופעה נפוצה גם בכלל האוכלוסייה ולא רק בקרב האוכלוסייה הדתית.

הגורמים לבעיה זו לרוב קשורים בחוסר ניסיון בקיום יחסי מין, חוסר התמדה, תדירות, פחד, התרגשות וגם סיבות פיזיות כאלה ואחרות.

מכיוון שיש איסור הלכתי על שפיכת זרע לבטלה, הדבר מוביל באופן טבעי לתדירות נמוכה יותר של קיום יחסי מין בקרב הציבור הדתי וגם לחוסר ניסיון בחדר המיטות שגורם להתמודדות רחבה עם הבעיה, מעבר לסיבות הרגילות.

 

הפתרונות לבעיה

את הפתרון לבעיה זו ניתן למצוא במספרת דרכי התמודדות:

 

טיפול על ידי מומחה

ישנם מטפלים מקצועיים רבים שיודעים להעניק טיפול נפשי ופיזי שמטרתו להתמודד עם בעיות בחיי המין בכלל ושפיכה מהירה בפרט. אותם מטפלים, שחלקם אף מתמחים בטיפול באוכלוסייה דתית, יודעים ללמד עקרונות ותרגילים שמטרתם לשפר את ההתמודדות עם בעיות הקשורות בשפיכה מהירה ואי שליטה בעת קיום יחסי מין.

 

תרגול נשימות ואימון פיזי שקשור בהתאפקות

למעשה, כמו כל דבר אחר, ניתן ללמוד להתמודד עם הבעיה על ידי לימוד עצמי ברשת האינטרנט. ניתן לבצע באופן עצמאי תרגילים שמטרתם להרגיל את הגוף להתאפק ולעצור את השפיכה. בסופו של דבר, זה עניין של תרגול.

 

קונדום

הקונדום לרוב משמש כאמצעי מניעה במהלך קיום יחסי מין.

מבחינת הדת, השימוש בקונדום הוא בעייתי כי הוא מהווה אמצעי שעוזר לשפיכת עזר לבטלה, אולם ניתן להשתמש בו לתחילת האקט המיני על מנת שהשפיכה לא תגיע בשלב מוקדם מדי. בהמשך האקט ניתן להוריד אותו ובכך להאריך את משך הזמן של קיום יחסי המין.

 

תכשירים טבעיים

גולת הכותרת. ישנם תכשירים, בצורת משחה או כדור לבליעה, שמורכבים מחומרים טבעיים בלבד. חומרים אלו מסייעים במניעת מצב של שפיכה מהירה.

היתרון הגדול של התכשיר הטבעי הוא האפשרות להימנע ממבוכה שקיימת במפגש עם מטפל ויחד עם זאת להיעזר במעין גורם חיצוני וטבעי שמלמד את הגוף לעכב את השפיכה באופן אוטומטי.

 

האם זה נגד הדת?

ראשית, נקדים ונאמר שהתשובה לשאלה זו עשויה להשתנות בהתאם לקהילה הדתית שאליה אתם משתייכים ולרמת ההקפדה. אולם, אין בעיה דתית עם טיפול בשפיכה מהירה בתוספים טבעיים משתי סיבות מרכזיות:

 

ההפך מזרע לבטלה

התכשיר הטבעי נועד על מנת לעכב שפיכה מהירה ומשכך, הוא גם מונע שפיכת זרע לבטלה (בהנחה שהזרע נשפך עוד לפני שנקלט בתוך איבר המין הנשי).

 

חומרים טבעיים

התכשיר הטבעי מכיל 100% חומרים טבעיים ולא מעורבים בו חומרים שעשויים להיות לא כשרים, או בעייתיים לשימוש בקרב הציבור הדתי מפני שמעוררים גירוי והנאה מוגברת מיחסי מין.

 

 

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן