האם בנות ישיבה יכולות להיות נוכחות במופע של אמן חושים?

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הופעות אמני חושים צוברות תאוצה בשנים האחרונות בציבור החרדי והדתי. הופעות אלו מהממות את הקהל ויוצרות חוויות ייחודיות שנשארות שנים קדימה. עולה השאלה, האם המופע מתאים גם לבנות ישיבה?

 

אמני חושים – מתאימים לכל אחד

התשובה לשאלה היא חד משמעית כן. אפילו מומלצת חוויה שכזו לבנות אשר לומדות ומתעניינות בדרשה ובדת. ביתי מדרש לנשים מכילים נשים משכילות ונאמנות לדת, אשר מעוניינות להבין ולחקור אותה, גם להן מגיע מדי פעם איזושהי אתנחתא, הופעה מרהיבה ומעניינת. ואין הופעה מתאימה יותר לעניין מאשר הופעת אמן חושים המותאמת לקהל הדתי.

 

תוכן מוסף לקהל אמני החושים

הופעות אמני חושים מביאות איתן לרוב לא רק קלפים ושפנים שיוצאים מהכובע. מופעים אלו מעלים שאלות חשובות בפני הקהל וגורמים לו לחשוב. הופעות התואמות את הקהל הדתי פעמים רבות יכילו תכנים מתוך התנ"ך או התלמוד, ישתמשו במונחים מתוך העולם הדתי, וספציפית של זה של בנות ובני תלמידי הישיבה, על מנת לייצר אווירה קלילה ומהנה במהלך המופע שידבר אל כלל הנוכחים. המופע יכלול תכנים מתוך העולם היהודי וסיפוריו, ויעלה שאלות וסוגיות שהבנות אולי מעולם לא נחשפו אליהם.

 

האם המופע תואם את חוקי ההלכה?

כמובן. מעבר לזה, מדובר במופע המתנהל בשפה מכבדת, ללא גסויות או התבטאויות לא הולמות חלילה. כאשר מגיע אמן החושים אל קהל דתי הוא ידע להתאים את התכנים אל צרכיו. במיוחד כאשר מדובר בקהל של בנות ישיבה. במופע יבוצעו קסמים וטריקים מהפנטים ומהנים מבלי שתהיה קרבה פיזית בין אמן החושים לבנות בקהל.

 

לאיזה גיל מתאים מופע חושים לבנות ישיבה?

אין גיל לתרגיל, מופעי קוסמות ואמני חושים מתקיימים במגוון רחב של נושאים ומותאמים לכל קבוצות הגיל. אמן החושים ידע להתאים את הנושאים הרלוונטיים אשר יעניינו את בנות הישיבה בהתאם לגילן ולנושאים המעסיקים אותן בגיל זה. מופעי אמני חושים יכולים להדהים ולהפנט בכל גיל. גם בקרב נשים מבוגרות, תמיד יש מקום להתפעלות מיכולות הקוסמות והטריקים שמתבצעים במופע. כל זאת בסביבה נעימה מהנה ומפעימה.

 

כיצד בוחרים אמן חושים לבנות ישיבה?

מבררים מי אמן החושים הידוע והמבוקש בקרב הקהל הדתי. אמן חושים נעים הליכות בעל מופע מסקרן שיתאים לקבוצת אוכלוסייה זו. אמן חושים מומלץ הוא רון גליקסמן, אמן חושים בעל ניסיון https://admagic.co.il. כאשר נבחר אמן החושים יש לדבר עמו ולהתאים יחד איתו את המופע המתאים ביותר עבור קהל בנות הישיבה.

רון גליקסמן אמן חושים בעל ניסיון רב, מצחיק ומהפנט שיודע להתאים את המופע אל הצביון הדתי, יקפיד על צניעות בתכנים וידע כיצד לנהל את המופע בצורה מהנה ומכבדת. אל תהססו ופנו אל רון גליקסמן עוד היום לקביעת מועד להופעת אמן חושים מרתקת וייחודית עבור בנות הישיבה שלכם.

מופע אמן חושים

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן