איך לבחור בית אבות שיתאים לאורך החיים של ההורים שלכם

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל אחד יודע שבחירה של בית אבות צריכה להיות שקולה ומותאמת לאורח החיים של ההורה. אבל לא כל אחד יודע איך לבצע בחירה שכזו. לכן, יצאנו לבדוק באופן מקיף איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בבית אבות שמתאים לאורח החיים של ההורים שלכם? הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות לשאלה החשובה הזו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם יש לכם מכרים שההורים שלהם נמצאים בבית אבות, אתם וודאי יודעים שמדובר באנשים שמתחלקים ל – 2:

  • אלו שמרוצים מבית האבות הנבחר
  • אלו שממש לא מרוצים מבית האבות שנבחר

כדי שנוכל לסייע לכם בבחירה נכונה של בית אבות, פנינו אל הגורמים שמרוצים מבית האבות הנבחר ושאלנו אותם איך הם הצליחו להגיע לבחירה נכונה שבאמת מתאימה לאורח החיים של ההורים שלהם. כדי להגיע אליהם, ערכנו סקר מקיף ברחבי הרשתות החברתיות וקיבלנו לא מעט פניות שסייעו לנו לארגן את ההליך ב – 3 שלבים.

 

השלב ה -1 בבחירה של בית אבות שיתאים לאורח החיים של ההורים שלכם

רבים ציינו בפנינו שהם החליטו שלא להחליט בעצמם איזה בית אבות מתאים להורים שלהם. הם פשוט בחרו לפנות אל מלי שטילמן יועצת גריאטרית שביררה עמם פרטים חשובים אודות אורח החיים של ההורים שלהם. לאחר שהיא קיבלה את כל הפרטים החשובים, היא ציינה בפניהם מספר אפשרויות שמתאימות לדבריה, לאורח החיים של ההורים. ראוי לציין כי היא מכירה לא מעט בתי אבות מקרוב והיא יודעת לבצע התאמות מדויקות, כך ציינו בפנינו מרבית הגורמים שהסתייעו בשירותיה.

 

השלב ה – 2 בבחירה של בית אבות שיתאים לאורח החיים של ההורים שלכם

בשלב השני אתם צריכים להסתכל על רשימת בתי האבות שהוצעה לכם על ידי היועצת הגריאטרית. במרבית המקרים מדובר ברשימה שמכילה לפחות 3 אפשרויות ואתם לא יכולים לבחור סתם כך, באופן אקראי. כך שאתם צריכים להגיע אל בתי האבות הללו (אפשר עם ההורים שלכם או בלי, מה שנראה לכם מתאים) ולבדוק איך המקום מרגיש לכם והאם אתם מתחברים אליו?

 

השלב ה – 3 בבחירה של בית אבות שיתאים לאורח החיים של ההורים שלכם

שלב זה הינו שלב הבחירה. כעת אתם צריכים להסתכל על בתי האבות שביקרתם בהם ולהחליט איזה בית אבות הכי מתאים לאורח החיים של ההורים שלכם. אם אתם מתלבטים, דעו שאתם תמיד יכולים לפנות אל ההורים שלכם ולהתייעץ עמם. שכן, הם יודעים הכי  טוב מה טוב עבורם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכם לדעת איך לבחור את בית האבות שיתאים לאורח החיים של ההורים שלכם בדרך הנוחה ביותר והנכונה ביותר. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם שתבחרו את בית האבות המדובר בקלות ובמהירות ושההורים שלכם ירגישו בו בבית. בהצלחה!

בית אבות

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן