חוגגים חגיגה גדולה עם מתנפחים להשכרה גם הילדים ייהנו

תוכן עניינים
לקבלת הצעת מחיר ארבעת המינים
מאמרים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל חגיגה גדולה הינה סיבה למסיבה. כל סוג מסיבה שהיא דורשת הכנות מקדימות והיערכות מבחינת הציוד לאירוע. המאפיין הבולט ביותר שמשפיע על תהליך בחירת הציוד לאירוע הוא הרכב המוזמנים לאירוע. בהנחה ומדובר באירוע הרמת כוסית מטעם המשרד שבו אתם עובדים- סביר להניח שלא תראו מתנפחים או ציוד שמאפיין אירועים בעלי אופי צעיר. זוהי רק דוגמא אחת שממחישה את חשיבות ההתאמה של הציוד והמעטפת המנהלתית באירוע בהתאם לסוג המוזמנים באירוע. במאמר הקרוב אנו נתמקד באירועים בעלי אופי דומה- קהל היעד מכיל ילדים.

מתנפח כדורגל

כיצד נתכנן את האירוע שלנו?

כל סוג אירוע שהוא, מצריך הכנה מוקדמת והתייחסות להרכב המוזמנים באירוע. בעמדו הקרוב, נדון בסוג הציוד והמעטפת המנהלתית שאתם צריכים להביא לאירוע שלכם בהתאם לקהל היעד. על מנת להמחיש ולהסביר את הנושא בצורה טובה יותר, נחלק את סוגי האירועים לשתי קטגוריות- אירועים עם ילדים ואירועים בלי ילדים. אירועים בלי ילדים אינם דורשים התייחסות מיוחדת, ותצטרכו להתאים את הציוד לאירוע בהתאם לסוג האירוע. כפי שציינו בתחילת העמוד, אירוע הרמת כוסית במשרד בו אתם עובדים מצריך ציוד ספציפי מאוד, ולא דורש "חשיבה מחוץ לקופסה".

באירועים אחרים בהם בין המוזמנים יש משפחות עם ילדים, תצטרכו לבצע התאמות נדרשות. מתנפחים להשכרה הם אפשרות מעולה. באמצעות הצבת מתנפחים בשטח האירוע, תוכלו להרוויח שני ציפורים במכה- גם להרוויח את הנאתם המלאה של כלל המוזמנים (לא יצטרכו להתעסק כל הזמן בלמצוא תעסוקה לילדים הקטנים) וגם הילדים ייהנו בעצמם.
בכל סוג אירוע שהוא- בין אם מדובר בחתונה, בבר מצווה או באירוע משפחתי מצומצם- תוכלו להשתמש באופציית מתנפחים להשכרה. כיצד תבחרו את סוג המתנפחים? על כך נרחיב כעת.

כיצד נדע לבחור את סוג המתנפחים לאירוע?

כפי שציינו קודם לכן, בהנחה ואתם מקימים או חוגגים אירוע שבין המוזמנים נמצאים משפחות עם ילדים- פתרון אידיאלי הוא שימוש במתנפחים. מתנפחים להשכרה מאפשרים להורים להיות מרוכזים וליהנות מהאירוע ומן העבר השני מאפשרים לילדים גם הם ליהנות מהאירוע. נשאלת השאלה- כיצד נדע לבחור את סוג המתנפחים המתאימים לאירוע? כמובן שאין לכך תשובה חד משמעית.

אנו צריכים לבצע התאמה בין סוג האירוע, כמות המוזמנים (ליתר דיוק- תדירות השימוש במתנפחים) ומיקום האירוע. כלל המאפיינים הללו בשילוב התקציב הכלכלי שלכם, הם אלו שיקבעו את סוג המתנפחים ואת כמות המתנפחים לאירוע.
האתר של עידנ'ס הינו אתר שמתמחה בכל תחום הפקות האירועים והציוד הנלווה לכך סוגי האירועים. עם ניסיון של שנים רבות בתחום, תוכלו להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות. לאחר שיחה קצרה ותיאום ציפיות ביחס לסוג האירוע שאותו אתם חוגגים (בהתייחס למאפיינים השונים של האירוע)- תקבלו את התשובה המושלמת עבורכם! אנו נסייע לכם ונלווה אתכם יד ביד בדרך להקמת האירוע המושלם!

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן