דגלים לרכב בסיטונאות

גם בשנת 2018 גדלים לרכב בסיטונאות כדאי לקנות רק מאיתנו! למה? כי יש לנו את הסחורה הכי טובה, אנחנו הכי זולים ושירות כמו אצלנו לא תמצאו בשום מקום אחר! אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום!

לקבלת הצעת מחיר מהירה

דגלים לרכב בסיטונאות

חשבו מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כאשר מדברים אתכם על הזיכרון הראשון שלכם מיום העצמאות ומחגיגות היום הולדת למדינת ישראל, לא משנה בני כמה אתם ובאיזה שנה משנות המדינה נולדתם, הזיכרון הראשון של רובנו מיום העצמאות אלו דגלי ישראל התלויים בכל מקום אליו הלכנו.

כל ילד במדינת ישראל לומד על המדינה במהלך שנות התבגרותו, ראשית, כבר מגיל קטן מאוד, לומד כל ילד ישראלי לזהות את דגל ישראל, כל ילד יודע שהדגל הוא לבן, עליו שני פסים כחולים ובאמצעו מגן דוד כחול.

בקרוב חג הפסח אל מדינת ישראל, אפשר להתחיל לראות דגלי ישראל מעטים הצצים מחצרות הבתים ומתחילים לבשר על הימים הבאים בחודש הקרוב, מצד אחד ימי האבל הקשים ביותר של מדינת ישראל, יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה ומהצד השני יום חגה של מדינת ישראל יום בו השמחה והגאווה הישראלית נמצאים בכל מקום.

כמו שכל ילד יודע ומבין, כבר כחודש לפני שמתחילות חגיגות היום הולדת למדינת ישראל כמעט כל ישראלי החי במדינת ישראל, תולה במרפסת או בבית שלו או על הרכב דגל ישראל אחד לפחות כאות שמחה וגאווה לקראת יום העצמאות.

חשבו על כך שאנשים רבים קונים כל שנה דגלי ישראל חדשים, מכיוון שאלו שהשתמשו בהם שנה שעברה, נעלמו, נקרעו או עפו ברוח וגם אם הם לא ניזוקו רובנו אוהבים לתלות את דגל ישראל כשהוא נראה טוב ומכובד מספיק.

לכן, אם נחשוב על כך נבין שקניית דגלי ישראל לרכב בסיטונאות ומכירתם לאנשים ברחוב, בצמתים או בכל מקום אחר יכולה להיות עסק רווחי ביותר עבורנו.

קניית דגלי ישראל בסיטונאות

קודם כל חשוב לדעת שכאשר מדברים על קניית דגלי ישראל בסיטונאות הכוונה היא קנייה של מספר גדול מאוד של דגלי ישראל לרכב ומכירתם לאנשים במכיר גבוה יותר מהמחיר של דגל ישראל לרכב בקנייה סיטונאית.

כאשר קונים מוצר כלשהו בקנייה סיטונאית המחיר יורד פלאיים מקניית מוצר בודד ואז ניתן להרוויח כסף רב על מכירת המוצר לאנשים במחיר גבוה יותר.

 

למה משתלם לקנות דגלי ישראל בסיטונאות ולמכור?

כמובן יש את העניין הכלכלי, אם אתם רוצים להרוויח כסף בצורה מקורית ולא לצאת בחובות תוכלו בעזרת תכנון מתאים להרוויח כסף רב על ידי הקנייה הסיטונאית של דגלי ישראל לרכב ומכירה במחיר יקר יותר.

בנוסף לרוב האנשים יש נטייה לקנות דברים שנראים להם זולים, גם אם הם לא באמת צריכים אותם, מה שאומר שאם תעמדו בצמתים או אפילו תעברו מדלת לדלת ותמכרו דגלי ישראל לרכב, דבר שאינו נחשב יקר בעיני אנשים ונראה לכולם שימושי, רוב האנשים יקנו מכם ויש אפילו סיכוי גבוה שהם יקנו מספר דגלים.

כיוון שדגלי ישראל קטנים לרכב הם דברים שתמיד כיף לקנות ולתלות, הרבה אנשים קונים דגל ישראל חדש גם אם כבר יש להם מספר דגלי ישראל לרכבם הפרטי. לכן, אם תציעו לאנשים לרכוש דגלי ישראל חדשים, רובם ירכשו רק כי זה יותר נוח לקחת את הדגל שרכשו מכם ופשוט לתלות, במקום להשקיע מאמץ ולחפש את דגלי ישראל לרכב שקנו כבר בשנים הקודמות.

קניית דגלי ישראל בסיטונאות ומכירתם לאנשים, יכולה להיות גם עבודה לילדים שלכם, אתם תוכלו לרכוש עבורם כמות סיטונאית ולשלוח אותם למכור, העבודה הזו יכולה לגרום לילדים שלכם לעבוד מבלי שהיא תדרוש מהם עבודה קשה מדי.

כדאי לחשוב על כך שכשילד או נער מציע לאנשים לקנות דגל ישראל בצומת או באמצע מרכז קניות הגיוני שירכשו ממנו יותר מאשר ממבוגר, כיוון שאין גאווה גדולה מזו לאנשים מבוגרים שילד ישראלי מוכר להם דגלי ישראל, הרבה פעמים אנו פועלים מתוך רגש, לכן אנשים רבים ירכשו אם הם ירגישו גאווה ישראלית חזקה.

אם החלטתם ללכת על קניית דגלי ישראל לרכב בסיטונאות ומכירתם לעוברים ולשבים, עליכם לדעת שכדי לצאת ברווח וגם ליהנות מהמכירה, עליכם להיות מתכוננים מראש עד הפרטים הקטנים ביותר, טרם היציאה לדרך.

תכנון מוקדם להצלחה גדולה

בראש ובראשונה, כאשר אנו מדברים על תכנון מוקדם, אנחנו צריכים להבין שאת מידת ההצלחה או חס וחלילה הכישלון אנחנו יכולים להשתדל לתכנן מראש.

קודם עליכם להחליט כמה דגלי ישראל תרצו לקנות בסיטונאות, לאחר שתחליטו כמה דגלי ישראל תרצו לרכוש, תוכלו להתחיל לברר על המחיר שתצטרכו להשקיע מכספכם האישי, שימו לב שלא כולם מצליחים למכור כמויות ענק של דגלי ישראל רכב ולכן אם זו הפעם הראשונה שאתם מנסים את מזלכם בתחום זה, מומלץ לא להשקיע סכומים גדולים כדי שלא ירדו לטמיון ותצאו נפסדים.

חשוב לבדוק ולברר באיזה תקופה אנשים מתחילים לרכוש דגלי ישראל, ישנם שנים בהן אנשים קונים דגלי ישראל לרכב כבר כמה שבועות טרם יום העצמאות ולכן עליכם להתחיל את התהליך כמה חודשים לפני הגעת הימים בהם המוכרים הוותיקים של דגלי ישראל לרכב מתחילים למכור.

כמובן שעליכם לתכנן מראש באילו מקומות תעמדו ותמכרו את הדגלי ישראל לרכב, חשוב לשים לב שלא בכל האזורים במדינת ישראל תתקבלו בברכה אם תעמדו ותמכרו דגלי ישראל ולכן יש לחשוב על מקומות בהם הקונים יהיו רבים וזמינים, זאת אומרת מקומות שיש בהם קונים בכל שעות היום ולא רק בשעות מסוימות.

כמו בכל רכישה באינטרנט או הזמנה גדולה, הבירור משחק תפקיד מרכזי מאוד בהצלחה שלכם, זאת אומרת עליכם לברר מראש אודות החברה בה אתם רוצים להזמין את הדגלי ישראל לרכב.

כמובן שחשוב מאוד שהדגלים יהיו הזולים ביותר שאפשר להשיג, אך ישנם דברים נוספים שחשובים מאוד כדי להצליח במכירת הדגלים, חשוב לברר קודם ההזמנה שהדגלים איכותיים, כאשר דגלי ישראל מיוצרים בצורה לא איכותית הצבע שלהם דוהה ונראה דומה יותר לצבע תכלת ואז אנשים לא מרוצים מסחורה ולא יקנו מכם.

לכן לפעמים עדיף להשקיע קצת יותר כסף כדי שהקונים ירצו לקנות את הסחורה שלכם, זכרו שבשבועות אלו שלפני יום העצמאות כל מדינת ישראל מלאה במוכרים של דגלי ישראל ולכן עליכם לספק סחורה איכותית, טובה וזולה, כדי שהקונים יקנו דווקא מכם ולא מהמוכר שמוכר להם את אותם הדגלים בצומת הבאה.

מדינת ישראל חוגגת את יום ההולדת היפה ביותר באזור, כל המדינה מתמלאת בצבעי כחול ולבן, אנחנו עוברים ברחובות ומכל פינה רואים את הדגלים כמו בלונים במסיבת יום הולדת, אולי השנה תהיו גם אתם שותפים לארגון החגיגה.

בהצלחה

לקבלת הצעת מחיר מהירה ומשתלמת

שלום, אני מעוניינ/ת ארבעת המינים בסיטונאות, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן